May 07, 2010

YES!!! Ik zit in de tweede ronde!!!

Gisteravond kwam ik (laat) thuis van een paar dagen seminar met Steve en Barbara Rother (een absolute aanrader, trouwens!) en ik had nét op m'n forum vermeld dat ik weer thuis was, toen er een mail binnenkwam van de Next Top Spiritual Author...hoewel de wedstrijd maandag, 3 mei, al was afgelopen, was het nog steeds niet bekend wie er door waren naar de volgende ronde. En het was alsof ze hadden gewacht tot ik thuis was:-)
Dus, samen met Peter, de lijst aangeklikt. De auteurs stonden gelukkig op volgorde van deelnamenummer, dus dat was snel zoeken. Nummer 1475. YES! Ik sta er op!
Dus iedereen die de moeite heeft genomen om voor mij te stemmen: HEEL erg bedankt!!! Ik ga me de komende dagen bezig houden met het schrijven van het voorstel en het opstellen van een markting plan...SPANNEND!!!

No comments:

Post a Comment