April 19, 2010

Stenen in m'n maag...

Vanmorgen vond ik weer een update email in mijn postbus en tijdens het lezen voelde ik stenen in m’n maag. In deze mail legde Robert Evans namelijk uit dat de lijst met auteurs met de meeste stemmen weer was aangepast. Dit keer was de lijst teruggebracht van 180 naar 150 auteurs! En ja, ik kan hoofdrekenen…ik besefte onmiddellijk dat er dus 30 auteurs van de lijst waren gevallen. Zou ik één van hen zijn? De stenen stuiterden en draaiden…
Dus ik haastte me naar de website van de Next Top Spiritual Author, klikte op de lijst en gebruikte Ctrl F om snel te kunnen zoeken. Even diep ademhalen en toen opluchting. Ik stond er nog steeds bij! Er zijn duidelijk nog steeds mensen voor me aan het stemmen en ik ben daar erg dankbaar voor!!!
Het is moeilijk om onder woorden te brengen hoe het voelt, deze steun. Het meest geschikte woord dat ik kan vinden is Krachtig. Eén grote bal energie dat samenkomt om mij te helpen. Zelfs volledige vreemden die hun tijd en energie geven om te stemmen. Dat is ZO geweldig! Dus aan jou, die heeft gestemd: ontzettend bedankt!

Deze eerste ronde loopt door tot 3 mei, dus ik ben ‘er’ nog niet. Maar ik kom wel steeds dichterbij die tweede ronde en als ik daar aan denk, voel ik die stenen weer in beweging komen. Maar ik begin dat gevoel fijn te vinden. Angst is prima, nu het me niet meer beperkt en belemmerd. Het voelt nu als opwinding. En geloof me…het geeft een gevoel van Zijn! Leven! Op het puntje van m’n stoel. Niet toekijkend van de zijlijn, maar midden in het spel.
Wat is jouw spel? Wat is jouw passie? Stap er in! Het voelt geweldig!

No comments:

Post a Comment