April 14, 2010

In de lokale krant vandaag...


Met deze foto en een mooi artikel heb ik vandaag de lokale krant gehaald. Afgelopen donderdag had ik een interview en was dankbaar dat mijn gesprekspartner open bleek te staan voor mijn - voor sommigen - vreemde verhaal over een groep onzichtbare energieën:-)

Het is - zoals met veel dingen tijdens deze Next Top Spiritual Author COOPetition - wel heel dubbel. Aan de ene kant geniet ik van de aandacht, geniet ik van het telefoontje van mijn moeder toen mijn ouders me in de krant hadden ontdekt en geniet ik van het enthousiasme. Aan de andere kant zou ik het liefste wegrennen en mezelf verstoppen..
Maar ach, beide kanten zijn okee. Als zij naast elkaar functioneren, kan ik er ook mee omgaan:-)

In dankbaarheid,
Syl

Het artikel staat HIER

No comments:

Post a Comment