July 09, 2010

Sja...

Er gingen geruchten op Facebook over de uitgeverij achter de Next Top Spiritual Author en het niet accepteren van fictie. Nou ben ik nooit van de geruchten, dus ik ging op onderzoek uit en wat blijkt...ze geven WEL fictie uit (zolang het een hoog spiritueel gehalte heeft) maar wat ze dus NIET uitgeven is...gechanneld materiaal!!!
Wat ben ik BLIJ dat ik dat niet wist voordat ik me opgaf, want dan had ik uiteraard die moeite niet genomen en dan zou ik hele mooie, leerzame weken gemist hebben!!!!
Neemt niet weg dat ik me ook behoorlijk misleid voel. Uiteindelijk had ik met Henry's Vision bij voorbaat dus al geen kans en ik voel me wat dat betreft in de maling genomen.
Het is dus weer lekker dubbel:-) En dat mag:-)

Ik ken mezelf en uiteindelijk zal het gevoel van 'dankbaar voor dit avontuur' de nadruk hebben. Want ik heb veel om dankbaar voor te zijn! Ik heb niet in de laatste plaats kunnen ervaren hoeveel mensen er achter me staan, ook uit hele onverwachte hoeken!
Maar het blijft wel een beetje vréémd verhaal...

No comments:

Post a Comment